0 / 25 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 14 pv 17 h 51 min

Apua napin kautta tapahtuvan maksun ongelmiin 10.3.2018

Jos sinulla on ollut tai olet vaihtanut viimeisen vuoden aikana Elisan tai Saunalahden liittymiin tai niistä pois tai liittymäsi operaattori on ylipäänsä muuttunut lähiaikoina, niin napilla painettava osto ei tällä hetkellä välttämättä toimi. Ongelma Elisan/Saunalahden kanssa johtuu tekstarimaksujen palveluntarjoajan päivityksestä. Napin kautta tapahtuva laskutustavan sopimus on myös liittymäkohtainen, joten jos liittymään on tullut muutoksia sen jälkeen, kun napin kautta tapahtuvan maksun on aikoinaan aktivoinut, on sopimus katkennut ja se pitää uusia.

Jos napin kautta tapahtuvassa maksussa on tullut vastaan ongelmia eikä vaihtoja ja/tai vahvistusviestiä ole tullut, toimi näin:

1. Lähetä viesti HGMP Sulje numeroon 17125.
2. Odota vastaus lähetettyyn viestiin.
3. Kun vastaus on saapunut, lähetä viesti HGMP numeroon 17125.
4. Vahvistuksen palvelun aktivoinnin saatuasi pitäisi vaihtojen tilaamisen tai joukkueen päivittämisen jälleen onnistua nappia painamalla.

Normaali tekstiviestimaksu ja verkkopankkimaksu toimivat myös normaalisti.

Jos näillä ohjeilla vaihtoja ei ilmesty, laita meille viestiä osoitteeseen palaute@hockeygm.fi

Valitettavasti me emme voi korjausta tehdä täältä, vaan sen joutuu jokainen tekemään itse. Pahoittelemme tilannetta.